Beheer eenvoudig alle functies van je telefooncentrale en archiveer gespreksopnames.
Regel vandaag je CRM koppeling met VoIP
Customer Relationship Management (CRM) systemen zijn een belangrijk onderdeel voor bedrijven om klanten en potentiële leads in de gaten te houden. Momenteel is dit een van de meest gebruikte toepassingen binnen CRM pakketten. Het grootste voordeel van een VoIP CRM-koppeling is dat wanneer een klant jou belt je ziet wie er belt door middel van een klantkaart. Wanneer je het gesprek aanneemt opent de klantkaart automatisch en haalt deze alle klantgegevens op via het CRM systeem.
Door de CRM-koppeling krijg je snel inzicht in je klantgegevens en zie je bijvoorbeeld wat er is besproken tijdens het vorige telefoongesprek. Zo volg je snel en eenvoudig verkooptrajecten op, zie je openstaande facturen in en met wie je vorige keer hebt gesproken. Je bespaart een hoop tijd en werkt een stuk efficiënter, wat resulteert in een betere ervaring voor je klanten. Doordat je direct informatie van de klant inziet kun je het telefoongesprek direct afronden en de juiste informatie uitwisselen.
Gebruik jouw bedrijf een CRM systeem dat jullie zelf hebben ontworpen? Geen enkel probleem. Koppel je eigen CRM pakket met onze online telefooncentrale.
Krijg toegang tot allerlei telefooncentrale eindpunten die gegevens over extensies, telefoonboeken en oproeprapportages kunnen downloaden.
Onze Unite telefooncentrale legt automatisch een telefonische verbinding tussen al jouw websitebezoeker en je bedrijf door een nummer achter te laten.