CRM Koppelingen – VoIP Bestellen

Geweldige VoIP CRM koppelingen

Beheer eenvoudig alle functies van je telefooncentrale en archiveer gespreksopnames.

Regel vandaag je CRM koppeling met VoIP

Wat is een CRM systeem?

Customer Relationship Management (CRM) systemen zijn een belangrijk onderdeel voor bedrijven om klanten en potentiële leads in de gaten te houden. Momenteel is dit een van de meest gebruikte toepassingen binnen CRM pakketten. Het grootste voordeel van een VoIP CRM-koppeling is dat wanneer een klant jou belt je ziet wie er belt door middel van een klantkaart. Wanneer je het gesprek aanneemt opent de klantkaart automatisch en haalt deze alle klantgegevens op via het CRM systeem.

Door de CRM-koppeling krijg je snel inzicht in je klantgegevens en zie je bijvoorbeeld wat er is besproken tijdens het vorige telefoongesprek. Zo volg je snel en eenvoudig verkooptrajecten op, zie je openstaande facturen in en met wie je vorige keer hebt gesproken. Je bespaart een hoop tijd en werkt een stuk efficiënter, wat resulteert in een betere ervaring voor je klanten. Doordat je direct informatie van de klant inziet kun je het telefoongesprek direct afronden en de juiste informatie uitwisselen.

De voordelen van een VoIP CRM-koppeling

  • Naamherkenning – Het nummer van de beller wordt direct herkent en wordt de naam weergeven
  • Realtime oproepinformatie – Via een pop-up verschijnt de klantkaart zodat je direct het dossier kunt openen
  • Betere klantervaring – Breng de behoefden van de klant beter in kaart en voorkom onnodige vragen
  • Efficiënter werken – Werk sneller doordat het opzoek- en invoerwerk van klanteninformatie niet meer nodig is
  • Kostenbesparing – Bespaar extra kosten voor nieuwe uitbreidingen. Werk vanuit je bestaande CRM systeem

Beschikbare CRM-koppelingen

Interactie met bestaande klanten en potentiële leads levert waardevolle inzichten en een betere klantenservice op. Hieronder hebben wij een lijst van beschikbare CRM leveranciers waarmee wij d.m.v. een CRM-koppeling data kunnen uitwisselen. Wij hebben zelfs mogelijkheden voor REST API integraties en kunnen op maat gemaakte CRM integraties maken voor zelf ontworpen platforms. Staat jouw CRM pakket hier niet tussen, dan kunnen wij een koppeling op aanvraag maken. Kies voor slimmer ondernemen en koppeling jouw software aan onze Unite telefooncentrale software. Bel direct potentiële klanten op via een click to call integratie en beantwoord oproepen direct via je CRM systeem.

CRM-koppelingen op maat

Custom CRM integratie

Gebruik jouw bedrijf een CRM systeem dat jullie zelf hebben ontworpen? Geen enkel probleem. Koppel je eigen CRM pakket met onze online telefooncentrale.

REST API integratie

Krijg toegang tot allerlei telefooncentrale eindpunten die gegevens over extensies, telefoonboeken en oproeprapportages kunnen downloaden.

Call me Back integratie

Onze Unite telefooncentrale legt automatisch een telefonische verbinding tussen al jouw websitebezoeker en je bedrijf door een nummer achter te laten.

Alle beschikbare CRM-koppelingen

  • Act!
  • ActiveCampaign
  • AFAS Profit
  • AFAS Small Business
  • Alexion
  • Assu®
  • AuditCase
  • Belco
  • Bullhorn
  • ByteGear
  • Carerix
  • CATSone
  • Clientbox
  • ConnectWise
  • CSS-Car-Systems
  • Dation
  • Datto Autotask
  • DIAS Assurantie
  • Dlex
  • Exact Online
  • Exact Synergy
  • Exquise
  • Exquise Next Gen
  • EyeMove
  • Faster Forward
  • Freshdesk
  • Google
  • Gripp
  • HubSpot
  • iDAS
  • IDEXX Animana
  • Itris
  • Kolibri
  • Lightspeed eCom
  • Lime
  • Magento 2
  • Medicom
  • Mews
  • Oase Dental
  • Odoo
  • Oracle®
  • Outlook
  • OutSmart
  • PerfectView
  • Pipedrive
  • Radar 360
  • Realworks
  • RobinHQ
  • Salesforce
  • Sherpaan
  • Simar
  • Simplex
  • Simplicate
  • Store365
  • Stratech-RCS
  • Syntess Atrium
  • TaxSys Pro
  • Teamleader
  • Tobias AX Aareon
  • TOPdesk
  • Trengo
  • Tribe
  • Twinq
  • Urios
  • WinTree®
  • XPS
  • Zig
  • Zoho